20210513

Na ambitnych planach się kończy

 

 Wpadłam w wir porządkowania zdjęć, książek, filmów. W moim przypadku to syzyfowa praca; notorycznie "zawieszam się" - przy zdjęciach wspomnienia odsuwają na bok ambitne plany, przy książkach i filmach, jakieś fragmenty czytam albo oglądam, czas leci, a ja jestem w punkcie wyjścia. 
 Natknęłam się podczas mojego "porządkowania" na film, w którym uwielbiam jedną scenę (oczywiście musiałam się zatrzymać). Sprawdziłam i okazało się, że nie jestem odosobniona w tej sympatii, znalazłam ją na YouTube ↓ . Jest ona z dość sympatycznej komedii "Twoja niewierna".
 Dudley Moor (nie tylko aktor, także muzyk) gra rolę światowej sławy dyrygenta; przypadki i niedopowiedzenia każą mu wierzyć, że ukochana żona (Nastassja Kinski) ma romans z przyjacielem - znanym skrzypkiem (Armand Assante). Złość wyrzucił z siebie podczas gry w duecie. Znakomita muzyka Vittorio Monti'ego zastąpiła słowa.
 Ten "Czardasz" jest tak piękny, że chyba niezależnie od miejsca i okoliczności słucha się go z przyjemnością.
 

 

4 komentarze:

  1. Nie pamiętam tego filmu, ale mnie zachęciłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zabawny film, chociaż nie jest to bardzo śmieszna komedia tak jak na przykład "Jeszcze dalej, niż północ".
      Serdeczności.

      Usuń
  2. Mocno zabawny pojedynek! A czardasza słucha się z przyjemnością!
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że odebrałyśmy to tak samo (że pojedynek zabawny); wydaje mi się, że idealnie została dobrana muzyka do tej sceny, chyba dlatego tak ją lubię.
      Serdeczności. 😘

      Usuń