20190202

Z kalendarza nietypowych świąt


 
 Od czasu do czasu zaglądam do kalendarza nietypowych świąt. Okazuje się, że dziś mamy Dzień Świstaka i Dzień Pozytywnego Myślenia.

 Dzień Świstaka skojarzył mi się z filmem pod właśnie takim tytułem. Tam główny bohater odkrywa każdego ranka, że czas stanął w miejscu. Po raz kolejny musi przeżyć ten sam dzień i może to zrobić w dowolny sposób. W realnym życiu często bywa na odwrót.
 Czas biegnie jak szalony, a my niekiedy nie nadążamy. Życzę dziś okazji do zwolnienia tempa i kilku chwil pozytywnego zamyślenia.

 Na zakończenie zapraszam do Aten. Mam nadzieję, że letnie sirtaki nastroi Państwa jeszcze bardziej optymistycznie.


YouTube - sirtaki

4 komentarze:

  1. Też pamiętam ten film "Dzień świstaka" Powtarzający się w kółko ten sam dzień to nawet zabawny pomysł na zmianę swojego życia (bo zdaje się, że do tego w końcu doszedł bohater). Ale chyba nie wiedziałam, że jest rzeczywiście taki dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, bohater filmu w końcu zmienił się.
    Te nietypowe święta chyba byłoby trudno zapamiętać ;) Ale niektóre prowokują, na przykład do pozytywnego myślenia i to wydaje mi się miłe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre " świąteczne dni" są zupelnie odlotowe. Może to i dobrze? Jest się z czego i do czego zaśmiać... ;)
    Nie zwróciłam uwagi na ten adres. Dobrze, że mnie pokierowałaś. Jasne tło jest bardziej przyjazne dla oczu. Będę zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że zajrzałaś. :)
    A co do świąt: chyba dobrze, że są. Niektóre rzeczywiście przywołują uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń