20210725

Tajemnicze miejsce

 

 Tyle jest zadziwiających miejsc na świecie. Tyle zakątków zatyka dech i wydaje się, że ludzie docierają prawie wszędzie...
 Zobaczyłam dziś króciutki 10-sekundowy filmik, obejrzałam go kilka razy, żeby odkryć szczegóły. Został zamieszczony na Pintereście, mam nadzieję, że kod osadzenia nie przestanie działać i można go będzie obejrzeć (jest poniżej). Niestety, na filmie nie da się wyciszyć dźwięku (a jest dość głośny), można tylko wyciszyć komputerowe głośniki.
 Gdyby okazało się, że coś jest nie tak, na pocieszenie zdjęcie: Nos Kaliakra, wyrastający z klifu, wciskający się w Morze Czarne w okolicy Varny, z wiatrem nieprzestającym tańczyć na jego grzbiecie.
 

4 komentarze:

  1. Ja ostatnio obejrzałam mini filmik o ludziach dojeżdżających do pracy po szosie wykutej w pionowej ścianie niemal bezdennego urwiska. Zawrót głowy a jednocześnie jak pięknie! Ziemia jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Ziemia jest cudowna!
      Szkoda, że nie pokazałaś u siebie filmiku, o którym wspomniałaś.
      Domyślam się, że "mój" film się odtworzył, nie wiem czy zauważyłaś, ale na stoku jest droga, po której jadą samochody.
      Takie widoki przyprawiają o zawrót głowy. Ja potrzebowałam dużo czasu, żeby przywyknąć do górskich ścieżek. Długo jazda wąskimi drogami nad przepaścią była dla mnie koszmarem.
      😘

      Usuń
  2. Wiem, o czym mówisz, bo jazda nad przepaścią to koszmar, którego też doświadczyłam podczas norweskich wojaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc mnie rozumiesz.
      Chyba nie do końca udało mi się przywyknąć... Może to trochę dziwne, ale w takich miejscach zdecydowanie lepiej czuję się na własnych nogach.
      Większość ludzi przyzwyczaja się... ja zauważyłam, że moje strachy rosną z biegiem lat. Przeleciałam samolotami tysiące kilometrów i kiedyś zaczęłam się bać i boję się coraz bardziej. Sama nie rozumiem tej odwrotności.
      😘

      Usuń