20200728

Chyba powinnam krzyknąć: hurra!!!

 Chyba powinnam krzyknąć: hurra!!! Przeprowadzka zakończona. Przeniosłam wszystkie teksty. Niestety, narzędzia do przenoszenia nie są doskonałe. Zdjęcia pojawiają się w innych miejscach, bałagan wkrada się do wpisów. Ale się uparłam, poprawiałam, poprawiałam, poprawiałam...
 Będzie miło, jeśli moje nowe miejsce pojawi się na Państwa listach czytelniczych (gadżet umożliwiający dodanie do listy jest w bocznej kolumnie).
...
...
 Chorwacki piosenkarz Vlado Kalember w swojej piosence z rytmem sirtaki w tle, zapewnia: jeśli szukasz spokoju, u mnie go znajdziesz, a że odrobinka spokoju i odpoczynku bardzo mi się przyda - skusiłam się.

Zakuni se, ljubavi, na ramenu mom
Oprzyj się, kochana, na moim ramieniu

4 komentarze:

  1. Już sobie zapisałam Twój nowy adres i będę Cię tu odwiedzać. Marysia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę. Tu będzie mi wygodniej Cię odwiedzać i komentować także poprzez smartfona.
    Życzę, abyś była zadowolona ze swojej decyzji . 🍀👍🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Na pewno jest mi tu lepiej. WP trochę mnie drażnił ostatnio. Pozdrawiam. :)

      Usuń